2022. március 22., kedd

The Mátra íz Gayatri :)

 Predominance of Sattva (Látszik):

Nemcsak hogy visszatér (Men of Wisdom) Pradzsna fog (a Bölcsesség) irányítani: Szattva (Dominálni :)


Jataka Tales

Yakshaswarupa




Lehetőségként Ő bennünk lakozik:

Megnyilvánulatlan formámban ezt az egész univerzumot áthatom. Minden lény Bennem van, de Én nem vagyok bennük.
5. VERS:
 
És mégsem nyugszik Bennem minden teremtett. Íme misztikus hatalmam! Habár Én vagyok az összes élőlény fenntartója, s jelen vagyok mindenhol, Én magam mégsem vagyok része e kozmikus megnyilvánulásnak, mert Én vagyok a teremtés eredeti forrása.

- Krishna (Gita)j


Mátra + Purusha =)


(MÉrtékrendszer +)

(Az Ember) =


Shivatulyo Jayate: )

A Kozmikus Ember

2 megjegyzés:

  1. Mátra íz Gayatri :)

    A Mérték a GayatRi!

    Minden dolog értéke
    A bennerejlő Ember!

    VálaszTörlés
  2. Ez a Formula a hanyatlásból való Felemelkedés :) a NormaFa: Mátra

    VálaszTörlés